top of page

Naturmedisinskolen tilbyr forskjellige kurs, seminarer og utdannelser for terapeuter og deg som er interessert i å jobbe med helse og velvære. Vi utvikler oss stadig, og tilstreber å holde høyest mulig nivå og den nyeste kunnskapen.

Naturmedisinskolen holder kurs hovedsakelig i Drammen, Hokksund og Oslo

​

Ta en titt på websiden vår, og ta gjerne kontakt hvis du har noen kommentarer eller spørsmål. Vi håper å se deg igjen snart! Kom tilbake snart for å se hva som er nytt på hjemmesiden. Det er mye mer på vei!

TCM-Explained-in-1000-Words.jpg
knut s.jpg

Hovedforeleser

Knut Svensrud (født 1969)

Utdannelse i Klassisk Akupunktur ved Norsk Naturmedisinsk Fagskole

Medisin grunnfag. Anatomi, fysiologi og patologi med fordypning i hormoner. Har undervist på Norsk Naturmedisinsk Fagskole i akupunktur, og praktisert siden 2001.

Driver Fem elementer - Helse i Balanse klinikken i Hokksund

​

Underviser i bla kopping, akupunktur, eteriske oljer, TCM (traditional chinese medicine), puste- og avspenning, otopati, hormoner, ernæring, kinesiotape, øreakupunktur, kosmetisk akupunktur mm.

Master i Qi Gong (Mo Hyun Qi Gong) og kampsport